<font color="blue">Tervetuloa!</font>
<font color="blue">Tervetuloa!</font>
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Peanutcraker
Bakteria
Bakteria
Peanutcraker


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 20.10.2009
Ikä : 29

Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1. Empty
ViestiAihe: Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1.   Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1. EmptyLa Loka 24, 2009 5:29 am

Osa 1. Katoaminen

Olipa kerran jossain päin pimeää Afrikkaa kylä nimeltä Peruna-Pakoputkessa. Siellä asui Karvaperseiden kansa. Heidän johtajansa oli Alfa-Male Tuuheaperse. Malen poika oli Huuki-Bos Paljaaperse. Huukin nimi johtui siitä että hänen perseensä oli vähäkarvainen, mutta muiden oli tiheän karvaviidakon takana. Kerran pienenä poikana Huuki oli leikkimässä parhaimman kaverinsa Mikzku-Aboyn kanssa tomaattihippaa metsässä kun iso ja paha virtahepo tuli ja kidnappasi heidät. Aluksi Huuki kamppaili rajusti vastaan, puri, ja huusi uhkauksia virtahevolle kuten "JUMALAUTA ÄIJÄ TÄSTÄ TULEE POLIISIASIA" ja " SÄ OOT ISOISSA ONGELMISSA NYT KAVERI" sekä "MUN FAIJA TULEE JA HAKKAA SUT PESÄPALLOMAILALLA", mutta virtahepo oli aivan hiljaa. Lopulta Huuki kyllästyi, ja otti isänsä vanhan ninjapaidan taskusta taskukokoisen Comprade kuusysin ja alkoi pelaamaan Supra Manne Bro's peliään. Hän katsoi miten Mikzku pärjäsi ja huomasi että häntä ei ollutkaan virtahevon selässä köytettynä, vaan hän käveli heidän takanaan, ja hihkui hiljaa Huukille "Tuu nyt perkele pois sieltä mä oon hiippaillu teiän takana kaks tuntii nytte". Huuki sammutti Compradensa ja hyppäsi pois virtahevon selästä, huomaten että virtahepo jatkoi matkaansa huomaamatta mitään."Mitä perkelettä tää nyt on olevinaan?" tokaisi Huuki. "En mä vaa tiiä" Mikzku vastasi. ”Tuu jo sieltä perkele!!” Mikzku huusi Huukille. ”Tullaan tullaan, oota nyt vähä aikaa.” Huuki vastasi. Niin Huuki ja Mikzku lähtivät etsimään kotikyläänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lobstershow
The Antero
The Antero
Lobstershow


Viestien lukumäärä : 263
Join date : 13.10.2009
Ikä : 30

Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1. Empty
ViestiAihe: Vs: Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1.   Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1. EmptyLa Loka 24, 2009 2:59 pm

Jumalauta kovis tarina.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://tarina-nurkka.palstani.com
 
Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 1.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Karvaperseiden kansa:Mikzku ja Huuki-Osa 2.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinat :: Fiktio/Fantasia-
Siirry: