<font color="blue">Tervetuloa!</font>
<font color="blue">Tervetuloa!</font>
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
jukka979
Shrimp
Shrimp



Viestien lukumäärä : 51
Join date : 13.10.2009

Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 Empty
ViestiAihe: Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3   Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 EmptyKe Loka 14, 2009 9:26 pm

Heräsin aamulla mutta ketään ei näkynyt tai kuulunut.
Täällä oli hiljaista. Liian hiljaista.Otin haulikon käteeni ja lähdin ulos kävelemään mutta ketään ei näkynyt.Kuulin jonkun örisevän takanani.Heitä ei vain ollut yksi vaan armeija.Tämä kaupunki on saanut jonkinlaisen viiruksen.Itse kutsun sitä G-virukseksi ja ainoa vastalääke on T-virus.

He nousivat haudoistaan.He olivat zombeja mutta en nähnyt heitä.Kuulin taas örinän ja takanani oli yksi heistä.Ammuin häneltä nopeasti pään pois mutta muut kuulivat ja hyökkäsivät kimppuun.Kirkko oli takanani ja se oli ainoa vaihto ehto selviytyä.Siellä oli ase varastoni kaiken maailman aseita.

Yhh täällä on vain vettä ja leipää ajattelin mutta jääkapissa oli kuin olikin olutta ja pizzaa.Otin M14 aseen ja ammuin heitä mutta he vain lisääntyivät.Ei ole minne mennä tai jatkaa.He olivat vallanneet kaupungin.Mutta sitten ryhdistäydyin.Ammuin heitä ja he vähenivät vai erittäin vähän.

Heitä oli noin 34600 ja olin ampunut vain 4600 joten 30000 jäljellä ajattelin.Ei näin sen tulevan karmea zombi.Se oli heidän johtajansa.Sanoin häntä öriseväksi puliukoksi.Häntä ei voi tappaa ennen kuin muut on tapettu.

Osa1 loppuu

Osa 2 alkaa

Juuri kun olin käyttänyt suurimman osan aseistani niin löysin mahtavan tykkini nimittäin granaatin heittimen. Lähdin kirkon takaovesta ja zombit tulivat juuri etuoven läpi.Ehdin juuri ja juuri karkuun.
Löysin labrotoriosta T-virusta eli vastalääkettä.Mietin mihin pistäisin sen mutta ei aikaakaan kun zombeja tuli ovesta.

Maistakaa tätä huusin ja mosautin Graanaatin heittemällä. Karkasin yläkerran ikkunasta ja lähdin omaan talooni. Linnouttauduin kotiini kunnes kuului *JYNKS JYNKS*. Zombit hakkasivat oveani mutta se ei minua haitannut sillä oli minulla täälläkin aseita.

Tässä pieni näytös teille ja otin Magnumin käteen ja posautin päitä pois. Hmm mihin pistän T-viruksen mietin. Sitten katseeni suuntasi vanhaan täytenäiseen vesitorniin. Sinne päin suuntaan seuraavaksi.

Osa 2 loppuu

Osa 3

Menin kellariini ja sieltä otin mukaan 4 C4 pommia ja erityisvarusteen. Kellarissani oli salaluukku josata pääsin ulos ennenkuin taloni romahti. Nyt vesitornin edessä olin ja katsoin kuinka armeija zombeja vartioi sitä. Heitin heidän sekaansa FLASH GRENADEN ja he kaikki sokaistuivat.

Nyt vesitornia ylöspäin mutta matkalla kohtasin itse pomon. Ammuin hän mutta ei tehoa. Lopulta kun hän oli suoraan edessäni otin puukon ja sivalsin hänen silmänsä. Hän ei nähnyt enään mitään ja putosi kaiteelta. Vihdoin vesitornin huipulla näin 4000zombia vielä. Nyt otin taskustani ja kokosin äkkiä MARIOTYKKIKAKSTONNISEN.

Se ampui monia Marioita jotka hakkasivat zombit. Nyt kaadoin
T-viiruksen veteen ja räjäytin säiliön C4 pommeilla. Aikaa oli vain 10min joten hyppäsin laskuvarjolla alas ja ammuin zombeja Granuheittimellä. Lopuksi menin kirkoon ja wsuuh. Kaikki asukkaat muuttuivat taas ihmisiksi.

Lopuksi kukaan ei enää nähnyt minua sillä en halunnut kaiken paljastuvan ja näin kuulitte tarinani.

Osa 3 loppu


Viimeinen muokkaaja, jukka979 pvm Ke Loka 14, 2009 10:43 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
mario645
Tiny Crab
Tiny Crab
mario645


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 13.10.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : sienimaa, suurin sieni

Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 Empty
ViestiAihe: oliks sillä mario-tykki2000?   Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 EmptyKe Loka 14, 2009 9:30 pm

olipas paljon aseita käyttiks se niitä kaikkia? no se kai lukee jatko-osassa oliks sillä myös mario-tykkikakstonninen lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lobstershow
The Antero
The Antero
Lobstershow


Viestien lukumäärä : 263
Join date : 13.10.2009
Ikä : 30

Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3   Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 EmptyKe Loka 14, 2009 9:31 pm

Bravishimo. Jatka muuten samaan viestiis, paina edit nappulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://tarina-nurkka.palstani.com
Sponsored content





Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3   Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kauhujen yö Osa 1 2 ja 3
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinat :: Fiktio/Fantasia-
Siirry: