<font color="blue">Tervetuloa!</font>
<font color="blue">Tervetuloa!</font>
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
boneblast
Bakteria
Bakteria



Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.12.2009

Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut Empty
ViestiAihe: Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut   Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut EmptySu Joulu 20, 2009 1:23 am

SANKARIN LOPPU tarinan alussa?

Traidon istuu baarissa hieman outona. Hei juntti, tuus tänne niin pieksän sut. Traidon sanoo herrasmiehelle. Parin tunnin päästä vartijat nappaavat Traidenin ja vievät hänet vankilaan telotettavaksi. Huoh, mitä minä olen tehnytkään että ansaitsen tämän siis aiemmin olin sankari soturi ja odotan kuolemantuomiota.


JOKAINEN ON OLLUT JOSKUS n00b


12 vuotta ennen kuolemantuomiota. Nyt tapaatte 15 vuotiaan traidonin. Kuole Lima! Traidon huutaa. Traidon häviää armeijalle limoja. Seuravana päivänä. Tällä kertaa mä hoitelen ne mut nyt yksi kerrallaan. Traidon sanoi itsevarmana. Traidon näkee että kyklooppi cyclops on liiskannut jokaisen liman. Jonkin ajan päästä Traidon herää ojasta ja kokenut soturi kertoo voivansa kouluttaa häntä.
10 vuotta ennen kuolemantuomiota. Nyt tapaatte 17 vuotiaan traidonin. Mä kostan sille kykloopille tänään. traidon sanoo. hei Necromaani! Traidon huudahtaen. Niin necromaani eli Boneblast sanoo. Vähän ajan päästä Boneblast ja Traidon liittyivät tappaakseen kykloopin. Hei Traid, kato baari mennään sinne. Bone sanoo. OK. Traidon vastaa. Baarissa kaksikko joutuu taistoon ja kaksi tummaa olentoa vie heitä vankilaan mutta Traidon tönäisee Bonen heille. Heippa Bone ei tuu ikävä. Traidon sanoo Bonelle ja juoksee pois. (muistanette kun varjo kopiot veivät saagan alussa Bonen vankilaan no tässä syy) (HUOM. tämä osa tehtiin vain paikkaamaan alkuperäisen osan koloja) 8 vuotta ennen kuoleman tuomiota. Bone tapaamme jälleen Traidon sanoo. Sä sait mut vankilaan viimeks senki PELLE! Bone huutaen ja Traidon suuttuu niin että tappaa Bonen ja lähtee mutta Bone muuttui epäkuoleeksi necromaaniksi. TULOSSA: mistä ihmeestä maronius oikein tuli ja miten hän tuntee Mikzkun. lisää tulee jos on jotain mistä lukijat haluavat kuulla
Takaisin alkuun Siirry alas
Doomero88
Baby Shrimp
Baby Shrimp



Viestien lukumäärä : 22
Join date : 18.12.2009
Ikä : 35
Paikkakunta : Hirviön vatsassa.

Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut Empty
ViestiAihe: Vs: Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut   Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut EmptySu Joulu 27, 2009 11:49 pm

Muista laittaa doomguy tarinaan. Sillä voi olla vaikka sähkönuolia ampuva kivääri!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaaoksen maailma Traidonin seikkailut
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaaoksen maailma osa2. kaaoksen houkuttelemus
» Kaaoksen maailma osa 3. tulevaisuuden varjo
» kaaoksen maailma osa 4. seikkailu tuhon kyljyksestä
» kaaoksen maailma osa 1. pimeiden Edeslashien armeija
» Pam tiimin seikkailut

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinat :: Fiktio/Fantasia-
Siirry: