<font color="blue">Tervetuloa!</font>
<font color="blue">Tervetuloa!</font>
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Z0mglol
Crab
Crab
Z0mglol


Viestien lukumäärä : 228
Join date : 20.10.2009
Paikkakunta : Padasjoki

Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty
ViestiAihe: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?   Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? EmptyLa Joulu 19, 2009 1:20 am

Eli omani tässä:
Olin kesällä veljeni ja vanhempieni kanssa mökillä. Tietysti katoimme kokoyön kannettavalla tietokoneella elokuvia veljeni kanssa. Kunnes elokuvaksi tuli Paranormal Activity. Tiedoksi joillekkin että se on vuoden pahin kauhuleffa. Siinä leffan aikana kun "henki" jyskyttää ovea niin säikähdimme jonkin verran. Kunnes kello olikin vähän päälle neljä yöllä. Aloimme nukkumaan mökin huoneessamme (kerrossänky). Jooh sattumalta ovi alko menemään edestakasin kiinni. Yöllä emme uskaltaneet mennä katsomaan mikä sen aiheutti. Aamulla minä, veljeni ja vanhemmat sitten katsoimme ovea. No jes, toinen saranarikki ja joku paska siinä välissä että se jäi jyskyttämään sitä. Aika epätodennäköistä, mutta totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
EverawR
Baby Shrimp
Baby Shrimp
EverawR


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 04.11.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Loviisa

Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty
ViestiAihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?   Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? EmptyKe Tammi 06, 2010 1:42 am

Mun:
Alotin kongren
Takaisin alkuun Siirry alas
pertti666
Shrimp
Shrimp
pertti666


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 14.10.2009
Paikkakunta : vantaa,tietokone,S.T.A.L.K.E.R: Call Of Pripyat,multiplayer,pertti666,private match,antti5000,artifact hunting,CNPP,poltergeist lair,entrance,scar anomaly area,tower of death,"grave" area,death zone

Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty
ViestiAihe: ;D;D;D;D;D;D;D   Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? EmptyKe Tammi 06, 2010 9:24 am

näin aarnin
Takaisin alkuun Siirry alas
Dublo
Shrimp
Shrimp
Dublo


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 11.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty
ViestiAihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?   Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? EmptyPe Tammi 08, 2010 9:49 pm

Mun:
Kun ammuin ilmakiväärillä hirveä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty
ViestiAihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?   Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinat :: Vapaa keskustelu-
Siirry: