Z0mglol Crab
Viestien lukumäärä : 228 Join date : 20.10.2009 Paikkakunta : Padasjoki
| Aihe: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? La Joulu 19, 2009 1:20 am | |
| Eli omani tässä: Olin kesällä veljeni ja vanhempieni kanssa mökillä. Tietysti katoimme kokoyön kannettavalla tietokoneella elokuvia veljeni kanssa. Kunnes elokuvaksi tuli Paranormal Activity. Tiedoksi joillekkin että se on vuoden pahin kauhuleffa. Siinä leffan aikana kun "henki" jyskyttää ovea niin säikähdimme jonkin verran. Kunnes kello olikin vähän päälle neljä yöllä. Aloimme nukkumaan mökin huoneessamme (kerrossänky). Jooh sattumalta ovi alko menemään edestakasin kiinni. Yöllä emme uskaltaneet mennä katsomaan mikä sen aiheutti. Aamulla minä, veljeni ja vanhemmat sitten katsoimme ovea. No jes, toinen saranarikki ja joku paska siinä välissä että se jäi jyskyttämään sitä. Aika epätodennäköistä, mutta totta. | |
|
EverawR Baby Shrimp
Viestien lukumäärä : 35 Join date : 04.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Loviisa
| Aihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Ke Tammi 06, 2010 1:42 am | |
| | |
|
pertti666 Shrimp
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 14.10.2009 Paikkakunta : vantaa,tietokone,S.T.A.L.K.E.R: Call Of Pripyat,multiplayer,pertti666,private match,antti5000,artifact hunting,CNPP,poltergeist lair,entrance,scar anomaly area,tower of death,"grave" area,death zone
| Aihe: ;D;D;D;D;D;D;D Ke Tammi 06, 2010 9:24 am | |
| | |
|
Dublo Shrimp
Viestien lukumäärä : 63 Join date : 11.12.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? Pe Tammi 08, 2010 9:49 pm | |
| Mun: Kun ammuin ilmakiväärillä hirveä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Todelliset kauhutarinanne, mitä on tapahtunut? | |
| |
|